Friday, April 27, 2007

بـــدحجـابــی


مبارزه با "بدحجابی" : "فقط گل ها بخوانند"


اداره اوقاف استان اصفهان با همکاری بسيج در رابطه با "طرح مبارزه بابد حجابی" متن زير را که بروی يک کارت زيبا نوشته شده و در پاکت بسيار زيبانری که بروی آن نوشته شده "فقط گلها بخوانند" گذاشته شده را ميان زنان به اصطلاح بد حجاب اصفهان پخش ميکند. در سمت چپ عکس کارت و پاکت را مشاهده ميکنيد.
متن کار فرهنگي:
بسم رب الزهرا
اي عزيز که خداوند تو را به سرپرستي خانواده ات برگزيد، غيرت و مردانگي را پيشه خود ساز تا به گروه مردان راه يابي و نيك بدان که پوشيدگي زنان، تبلور غيرت مردان آنهاست. پس با مردانگي، پاسدار حجاب ناموس خويش باش، آن گونه که غيرت تو را احساس کنند.
امام صادق(ع) فرمود: خداوند غيور است و مردان غيرتمند را دوست دارد.
اي عزيز، بدان نمايش جاذبه هاي جنسي بدن زن، تأثير در جسم و جان و هورمون مردان بيگانه را به همراه دارد. پس مبادا با بي حجابي ناموسمان، در تولد اولاد ديگران سهيم باشيم که شيطان نيز سهامدار آنها خواهد شد و پوشيدگي زن، پادزهر اين نوع مشارکت است.
اي عزيز، ويژگيهاي جسمي زن، از اسرار، و حجاب، حافظ اسرار زيبائی های زن است، پس نبايد اسرار را بر نامحرمان افشا کنيم که بر خود خيانت روا داشته ايم و خداوند، خيانت پيشگان را دوست ندارد.
اداره آل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان
امر به معروف حوزه مقاومت بسيج ٣ - امام حسين و يك فاطمهءالزهرا

برگرفته از: «پيک ايران» 5 ارديبهشت 1386- 25 آپريـل 2007







طرح امنيت اجتماعی و اخلاقی ؛ مبارزه با بدحجابی !؟

آخوند طباطبائی، نماینده مجلس و عضو فراکسیون اصولگرایان، گفت: کسانی که حاضر نیستند حجاب را رعایت کنند، از کشور بیرون روند چون در کشور اسلامی مثل ایران جایی برای آنها نیست.

پاسدار محمد حسین صفار هرندی، وزير ارشاد، گفت: مبارزه با بد حجابی، نوعی عبادت است و باید با افرادی كه از موضع غفلت وارد می شوند و در جامعه اسلامی قبح گناه را می شكنند برخورد كرد.

پاسدار غلا‌محسين الهام، وزير دادگستری و سخنگوی دولت، گفت: برخی پوشش‌های بانوان ناشی از ثروت زياد است!؟

سعيد مرتضوی، دادستان رژيـم، گفت: "زندان و تبعيد درانتظار مانکن های خيابانی است".

پـاسـدار اسماعيل احمدي مقدم، فرمانده نيروی انتظامي کل کشور، گفت: "کل تعداد افراد بدحجاب، متجاوز به حريم خصوصی و مزاحمان نواميس مردم که توسط نيروی انتظامی دستگير شده اند 150 هزار نفر هستند؛ اما بسياری از آنها پس از اخذ تعهد و مشاوره با روانشناسان متخصص رها شده اند، با گذشت سه روز از اجرای طرح مبارزه با بدحجابي تنها 13 نفر در سطح کشور به مراجع قضايي اعزام شدند، ماموران مخفی پليس ابتدا از سرنشينان خودروهای مزاحم نواميس مردم،عکسبرداری می کنند و سپس با مستندات با آنها برخورد می شود".

آغاز مبارزه با بدحجابی در شهرستان ها
"طرح مقابله و مبارزه با بدحجابی از هفته آينده به‌صورت كشوری و در همه استان‌ها اجرا خواهد شد".

اكنون وقتی در خيابان صادقيه راه می رويم در يك مكان نيروی انتظامی ايستاده و به دختران و زنان و مردان در مورد نحوه پوشش و حجابشان تذكر مي‌دهد و در چند قدمی آن‌طرف‌تر فروشندگان كراك، شيشه و حشيش و ... حضور دارند كه به دانش‌آموزان پيشنهاد مي‌دهند از آنها مواد بخرند.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home