Thursday, June 27, 2002

معجزه !!!

هميشك
شهرفرنگي از تهرانتو نيوز گزارش ميدهد :
شهر شهرفرنگه ؛ از همه رنگه ؛ رنگو وارنگه ؛ خيلي قشنگه ؛
كلي تموشا داره ؛ هيچ جاي حاشا نداره ؛ خوب تموشا كن

من مزدك بي دينم

سر مستم و خوشبينم
آزاده از اين قيدم
بيگانه از آن بندم
بابك صفت و خرم
منصوروش آئينم
بي دينم و آزادم
نيكي همه پندارم
نيكو همه گفتارم
پاكيزه به كردارم
من مزدك بي دينم.
آيا ميدانستيد ؟ كه :
حضرت محمد به هنگام ازدواج با “ عايشه “ دختر « ابوبكر » چهل و پنج ساله بود در حاليكه “ عايشه “ فقط شش يا هفت سال داشت !
بطوريكه از خانة پدرش عروسكي به خانة شوهر ميبرد!!!
“ ازدواج « محمد » با “ عايشه “ سه سال پيش از هجرت بود و “ عايشه “ در آن وقت شش ساله و بقولي هفت ساله بود “

“ طبري “ در - جلد چهار صفحة 1291 -- 1292 -- مينويسد كه :
« عايشه » گفت : “ روزي پيغمبر به خانة ما آمد ... من در ننوئي بودم و باد ميخوردم . مادرم مرا از ننو پائين آورد ... و صورتم را با آب شست ؛
آنگاه ( مادرم ) مرا كشيد و برد و چون به نزديك در رسيدم مرا نگهداشت تا كمي آرام شدم . آنگاه بدرون رفتم و پيغمبر خدا در اطاق ما بر تختي نشسته بود ...
و مردم و زنان برفتند و پيغمبر در خانه ام با من زفاف كرد ... من آنوقت هفت سال داشتم ...“
نگاه كنيد به « تاريخ طبري - ج 4 - ص 1291 + تاريخ عرب - ج 1 - ص 231 + تاريخ سياسي اسلام - ج 1 - ص 105 »
به نقل از كتاب « “ پندار يك “ نقد “ و نقد يك “ پندار “ » علي ميرفطروس»
جوانان دردمند ايراني خواندن كتاب هاي “ علي ميرفطروس “ يك ضرورت است كه از آن غافل نشويد.
“ اين قصة پرغصه سر دراز دارد “
..............................؟؟؟!!!
شهرفرنگي ميگه : صبح معلوم ميشه كت تن كيه !!!
اگر نوشته هاي ما ارزش خواندن دارند ، لطفآ وبلاگخونة ما را به ديگر ياران معرفي كنيد ، با سپاس
احساس غريبي مكن ++اينجا++ كه رسيدی.
هميشك باشيد

0 Comments:

Post a Comment

<< Home