Friday, June 05, 2009

معـرکــه ی انتصـابـات در ايـران اسلامــزده



چرا به آرزوهای جوانان تیر خلاص می زنید؟


ایراندخت دل آگاه


روزنامه کیهان - تهــران - شنبه 4 مهرماه 1360
[ص 14] - هاشمی رفسنجانی در خطبه نماز جمعه، گفت:
بی شک اگر شرکت در انتخابات در سطح وسیع هم نباشد رییس جمهور انتخاب می شود. اما یک بررسی کوتاه نشان می دهد که باید شرکت کرد. شما اگر پنج میلیون رای بریزید هم رییس جمهور انتخاب میشود ولی اگر چهارده میلیون باشد وضع عوض می شود. زیرا دشمن همیشه از حضور مردم وحشت دارد . همچنین دولت هایی که حالا می خواهند با ما قرارداد ببندند به محض آنکه رقم بالا را ببینند، آینده را محکم تر می بینند !
* * * * *



ایراندخت دل آگاه، می گـويــــد:
چرا به آرزوهای جوانان تیر خلاص می زنید؟
گروهی از آقایانی که نام دکتر و فرهیخته و استاد دانشگاه را یدک می کشند، ظاهرا کور روزی و شبکوری دارند و ثقل سامعه.
به راستی چرا خودشان را به نادانی می زنند؟ چرا می خواهند این چرخ و فلک شوم همچنان بچرخد و گروهی را سوار و جمعی را پیاده کند؟ آن هم در حضور تماشاچیانی که زیر هرم آفتابی سوزان جان می کنند! به راستی چه شد «مسوولیت روشنفکر در دوران دیکتاتوری» ؟ آقایان! چرا با دروغ هایتان جوانان را به پای صندوق ها می فرستید؟ چرا به آینده و آرزوهای جوانان تیر خلاص می زنید؟ این جوانان تاوان کدام کین ورزی شما را باید بپردازند و تا کجای تاریخ ؟ شرم کنید از خود و بهراسید از محکمه تاریخ !

می گویند حافظه تاریخی مردم ایران ضعیف است. از همین رو اشتباهات گذشته را دم به دم تکرار می کنند. ظاهرا این را آخوندهای حاکم بر ایران هم خوب می دانند چرا که در رفتارهای سیاسی و اقتصادی خویش یک آن این نظریه را از یاد نمی برند. فعلا هم با تکیه بر همین پندار، روش طراحان مد فرنگی را نصب العین قرار داده و راه آن ها را می پیمایند. وای که اگر نبود این امکانات آرشیوی و اینترنتی ، چه بی اندوه می زیستند این تمامیت خواهان هزاره سوم!؟

از آن جا که تقلید اصل و اساس باورمندی به دین اسلام و بویژه مذهب شیعه است، خود مروجان این فرهنگ یعنی منبر نشینان، بزرگترین گروه مقلدین را تشکیل می دهند . البته این تقلید نه در حوزه دین و پیروی بی چون و چرا از دین مداران پیشین شرقی که اتفاقا الگوبرداری از نوآوران و پیشروان بازارهای غربی است . تقلیدی ناشیانه ولی هدف دار که می تواند بهترین دستاوردهای دموکراسی را هم به مضحکه ای دل آشوب کن بدل سازد . نمونه اش را این روزها در بازی انتخابات رژیم اسلامی می توان دید . از نمایش های خیابانی آن و به کار گرفتن دخترکان و پسرکان خوش سیما با نشانه « سبز » و دست در دست همسر به این سو و آن سو رفتن گرفته تا سردادن شعارهای ناشدنی اما دهان پرکن و مناظره های تلویزیونی و پرده دری های روحوضی .
تعزیه خوانان پیشین که امروز ردای حکومت بر تن کرده اند از آن جا که حنایشان نزد مردم رنگ باخته است و بازارشان روبه کسادی می رود ، این بار بر آن شدند که در پستوی خود از صندوق پوسیده نوکران بارگاه ، مهره ای را بیرون کشند و با سفیدآب نرمخویی و متانت و سرخاب دلسوزی و وزانت به مردم عرضه نمایند . باشد که باز مشتری ها گرد آیند . غافل از آن که بویناکی این مهره ، نفتالین را هم شرمگین کرده است .

واقعیت آن است که نمایش امروز، تنها بازی فریب توده ها نیست ؛ بخشی از کُنده کشی و فتیله پیچی میان خامنه ای و رفسنجانی روی تشک قدرت است . نزاعی میان گرگ ای که به کمک روباه سر کار آمده ولی به خوش خدمتی او پاس را نمی دارد .


يـادآوری:
روزنامه کیهان - تهــران - چهارشنبه اول مهر 1360
[ص 15] - 22 نفر به جرم قیام علیه جمهوری اسلامی ایران اعدام شدند .

روزنامه کیهان - تهــران - پنجشنبه 2 مهرماه 1360
[ص آخر] - نرخ خرید و فروش ارز: « یک دلار آمریکا خرید 79 ریال، فروش 80 هشتاد ریال

روزنامه کیهان - تهــران - شنبه 4 مهرماه 1360
[ص 2] - به حکم دادگاه های انقلاب، 18 نفر به جرم قیام مسلحانه تیرباران شدند .

روزنامه کیهان - تهــران - يکشنبه 5 مهرماه 1360
[صفحه اول] - به حکم دادگاه های انقلاب چهل (40) نفر به جرم قیام مسلحانه تیرباران شدند .
[ص 14] - به حکم دادگاه های انقلاب نه (9) نفر به جرم قیام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی در صومعه سرا و مسجد سلیمان تیرباران شدند .
[ص 14] - به حکم دادگاه های انقلاب هفت (7) تن از اعضای مجاهدین خلق در رودسر اعدام شدند.
[ص 15] - به حکم دادگاه های انقلاب پنج (5) نفر به جرم تظاهرات مسلحانه در بابل اعدام شدند.

روزنامه کیهان - تهــران - دوشنبه 6 مهرماه 1360
[ص 15] - به حکم دادگاه های انقلاب، سی و پنـج (35) نفر از هوادارن گروهک ها به جرم قیام مسلحانه تیرباران شدند.

روزنامه کیهان - تهــران - سـه شنبه 7 مهرماه 1360
[صفحه اول] - 53 نفر از عاملان آشوب های اخیر تهران تیرباران شدند!

روزنامه کیهان - تهــران - دوشنبه 13 مهرماه 1360
[صفحه اول] - خامنه ای رییس جمهور شد.

روزنامه کیهان - تهــران - پنـج شنبه 7 آبـان ماه 1360
[صفحه اول] - میر حسین موسوی نخست وزیر شد .

ادامـــــــــــــه[+]

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home