Saturday, September 01, 2007

بی پــرده و پوست کنــده


پـرســه در کوچـه پس کوچــه هـای خبــری



10 شهـريـور 1386- 1 سپتـامبــر 2007

جهنم رژیم اسلامـی - خفه كردن پسر بچــه 6 ساله با تسمه به دست پــدرش !
تهــران - يافت آباد - پدری به نام مجتبی،31 ساله؛ پسر 6 ساله‌اش به نام امير حسين را در مقابل چشمان فاطمــه، دختر 4 ساله‌اش با طناب(تسمه) به قتل رسانده بود، به جنايت خود اعتراف كرد و گفت: من معتاد و بيكار بودم، نمي‌خواستم اميرحسين نيز مثل من معتاد و بيكار شود!؟ قاضي اصغرزاده بازپرس ويژه قتل تهران، گفت: اين پنجمين پرونده فرزندكشی است! آيا اين قبيل موارد زنگ خطری برای جامعه شناسان،‌ روانشناسان و سياست گذاران اجتماعی، اقتصادی،‌ فرهنگی و اجرايی نيست؟؟؟
بر اساس قانون مجازات اسلامی، اگر پدری فرزند خود را بكشد قصاص از او ساقط است!

۵۰۰ ميليارد دلار درآمد نفتی سال‌های پس از انقلاب و 12 تا 15 ميليون نفر در زيرخط فقر شديد و مطلق؟!
روزنامه سرمایه: در شرايطی كه وزير رفاه جمعيت زيرخط فقر شديد و مطلق را 2/9 ميليون نفر اعلام كرده، برخی نمايندگان مجلس و كارشناسان اين جمعيت فقير را 12 تا 15 ميليون نفر برآورد می‌كنند.

درآمد نفت
از سال 1357 تا 1367 حدود 100 ميليارد دلار
از سال 1368 تا پايان سال 1385 معادل 400 ميليارد دلار
جمـع کل: 500 ميليارد دلار درآمد نفت در طول 30 سال اشغـال ايران


حزب الهی های لبنانی در سواحل شمال ايران


گوشت‌ الاغ‌ شيرين‌تر است، کيلوئی 1500 تومن !؟
نيشابور- فرديی به‌ نام‌ «حسن.م»، پس‌ از خريد الاغ‌ و قـاطــر از بازار احشام‌ و كشاورزان‌ منطقه‌، اقدام‌ به‌ كشتن‌ آنها و فروش‌ گوشت‌ چارپايان‌ به‌ مالكان‌ رستوران‌ها و قصابی‌ها تابعه‌ «بخش‌ زبرخان‌» نيشابور، به‌ قيمت‌ هركيلوگرم‌1500 تومان‌ توزيع می‌كرد!؟

امام زمان دستگیر شــد!؟
جوانی به نام «احمد راه‌پيما» امروز بعد از اقامه نماز جمعه، در بخشداری «گــراش» در جنوب استان فارس، در جمع مردم مدعی شده امام زمان است! مردم بعد از اين ادعا به‌ دور او جمع شده و پليس نيز او را دستگير و به كلانتری منتقل می کنـــد!

بیکاری جـوانـان ایرانــی
بی بی سی: مرکز آمار ایران میزان بیکاری جوانان را 21.8% اعلام کرده که تقریبا دو برابر نرخ متوسط بیکاری در ایران است.
در گزارش فصل بهار سال 1386مرکز آمار ایران، میزان بیکاری جوانان 15 تا 24 ساله به تفکیک جنس برای مردان 19.5% و برای زنان 29.3% اعلام شده است. بیکاری جوانان در مناطق در شهرها 28.4% و در روستاها 11.1% است.

خطر سکولاریسم
غلامعلی حداد عادل، رئیس مجلس شورای اسلامی، می گويــد: کمرنگ تر شدن شعار "وحدت حوزه و دانشگاه" به معنای جدی شدن خطر سکولاریسم است!؟

ايران سومين كشور بزرگ هدر دهنده گاز طبيعی در جهان
فارس:بانك جهانی در جديد ترين برآورد خود از ميزان پرت گاز در كشورهای مختلف جهان اعلام كرد: ايران با پرت سالانه 4/11 ميليارد مترمكعب گاز طبيعی سومين كانون بزرگ پرت گاز در جهان است! روسيه در مقام اول و نيجريه در جايگاه دوم قرار دارد!

در پاكدشت؛ كارخانه دار ايرانی، كارگران بنگلادشی را كرايه می داد !
در شهرك صنعتی عباس آباد پاكدشت، يك كارخانه توليد قفل و لولا به صورت صنعتی وجود دارد، مالك كارخانه در كارخانه خود اقدام به نگهداری تعداد 34 تن از اتباع بنگلادشی كرده و طی مدت دو سال گذشته، اين اتباع را به عنوان كارگر به كارخانه های ديگر در سطح استان تهران نيز كرايه می داده است!

صدور حکم اعدام برای زن جوان
حکم قصاص (اعدام) زن جوان 30 ساله ای به نام "زهرا" صادر شد ؛ او متهم به قتل همسرش به نام "احمد" بوده است!

گرفتن وام از بانک با قمــه و قــداره !
قـُم - بانک(؟) شعبهء خيابان «شاه ابراهيم» - «ماشاءاله» 18 ساله، سياوش 30 ساله، «مجيد» 25 ساله و «اشرف» 48 ساله،
در اقدامی ناگهانی با قمه و شمشير به بانك حمله كرده و شيشه‌های آن را خرد كردند. اين چهار تن اعضای يك خانواده هستند و با عربده‌كشی و تهديد چاقو، قمــه و قــداره، خواهان گرفتن وام بودند!


کشيـــدن سيـگار و ســرطـان ريــه


*!*!*!*!*
4 شهـريـور 1386- 26 آگـوست 2007 - ايسنـا

سقوط (خودکشی) دختر دانشجو از پشت بام
تهران - محلهء کـن - خودکشی يك دختر دانشجو به نام «شکــوه»، با پرت کردن خود از پشت بام 4 طبقــه ای خانهء علی دوست پسرش در محلهء کن!؟

مــرگ مشكوك(خودکشی) جوان معتاد
تهــران - محلهء سليمانيــه - جوانی به نام «مصطفی»، 31 ساله، با تزريق مواد مخدر، در داخل مغازه اش، روبروی زن صيغه ايش، به نام فاطمه 21 ساله، خودکشی کرد و در دم جان سپرد!

چهار فقره خودكشی در 24 ساعت گذشته
1 - دختری 34 ساله، به نام «مريم» روز گذشته به دليل برخی اختلافات خانوادگی اقدام به خوردن چند قرص برنج كرده و به زندگی خود پايان داد!

2 - جوانی 35 ساله به نام «جمشيد»، پس از خوردن مقدار زيادی مشروبات الكلی به پشت بام يك ساختمان 6 طبقه در خيابان حسن‌آباد رفته و از آن‌جا خود را به پايين پرتاب مي‌كنــد و جا به جا جان داد و مــُرد!

3 - جوان 35 ساله‌ ای به نام «آرش»، بعد از ظهر ديروز در پاركی در خيابان نظام‌آباد خود را حلق‌آويز كرده و به زندگی‌اش پايان ‌داد!

4 - ، پير زن 65 ساله ای به نام «عزت» خود را از درخت انجير خانه اش به پايين پــرت كرده و بر اثر شكستگی جمجمه فوت می‌كنــد!

*!*!*!*!*
5 شهـريـور 1386- 27 آگـوست 2007 - ايسنـا

خودكشي يك جوان 27 ساله
تهران - جواني به نام "اميد- ش"، 27 ساله، ساعت 12 شب وارد اتاق خواب خود در خانه پدرش واقع در بلوار شهرداری سعادت‌آباد، غرب تهران، شده و با شليك گلوله‌ء يك اسلحه‌ی شكاری، به زندگی خود پايان داده است!؟

*!*!*!*!*
6 شهـريـور 1386- 28 آگـوست 2007 - ايسنـا

خودكشی پيرمرد 72 ساله
شب گذشته پيرمردی به نام «قاسم»، خود را از نرده‌های پله‌ی آپارتمان محل سكونتش حلق‌آويز كرده و به زندگی خود پايان مي دهـــــد!؟

خودکشی جوان 35 ساله
تهران - جوان 35 ساله، به نام «محمد» خود را از پشت بام خانه‌ای 5 طبقه در خيابان آيت‌الله كاشانی به پايين پرتاب كرده و فوت كرده است!؟

خودکشی در پارک تابان !؟
جسد حلق آويز شدهء جوانی 35 ساله به نام «آرش» که به استقبال مرگ خودخواسته رفته بود، در بوستان (پارک) تابانِ تهران پیدا شد!

*!*!*!*!*
10 شهـريـور 1386- 1 ستـامبــر 2007 - ايسنـا

خودکشی جوان 23 ساله
تهــران - در يكی از كوچه‌های محله رباط كريـم، جواني 23 ساله به نام « نادر»، خود را از بالكن طبقه‌ء دوم به پايين پرت کرد و جان داد!؟

خودكشی جوان 35 ساله
تهــران - جـوانــی 35 ساله مجهول‌الهويه خود را در خط آهن تهران – تبريز جلوی قطار انداخته و به زندگی خود پايان داده است!

خودكشی جوان 35 ساله
كشف يك جسد در زير پل رودخانه‌ی كن در بزرگراه رسالـت
تهــران – شهرک گلستان - جوانی به نام «شهــرام» 35 سالــه، خود را از بالای پُـل رودخانه‌ء كن در بزرگراه رسالت، به پائين پرت کرد و در دم جان سپــُرد! و جسدش 24 ساعت بعد پيــدا شد!


Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home